Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде зимата и ме накара да се замисля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Това да търсите и разсъждавате на тема "висящи букси" едва ли ще даде желан и сигурен резултат, още повече ако има и рязани кабели.
    Смятам, че добрият подход е да се тръгне от схемата и методично да се провери кое и къде е свързано.

    Схемата я има в E-learn и не е космическа технология.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Може да не е космическа технология но аз например никъде не намерих обяснение кои точно пинове подават управляващ сигнал към релетата. И вообще някакво обяснение на пиновете на двете букси които влизат в управлението на климатроника
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
        Може да не е космическа технология но аз например никъде не намерих обяснение кои точно пинове подават управляващ сигнал към релетата. И вообще някакво обяснение на пиновете на двете букси които влизат в управлението на климатроника
        В този пост от темата, колегата Myato е постнал 3 pdf - a. Първите 2 се отнасят до модификации до 02. 2002 г в които допълнителният подгрев е реализиран като подгрев на антифриза с 3 свещи в тяло на малкия кръг от охладителната система. Третото описание касае моделите след 03. 2002 г. при които допълнителният подгрев е реализиран с въздушни нагреватели (калорифер) в кутията на парното. В това трето описание много ясно е показано как управлението на двете релета е свързано към пинове 12 и 40 от конектор "A" на управлението на климатика (M70)
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:36.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          В този пост от темата, колегата Myato е постнал 3 pdf - a. Първите 2 се отнасят до модификации до 02. 2002 г в които допълнителният подгрев е реализиран като подгрев на антифриза с 3 свещи в тяло на малкия кръг от охладителната система. Третото описание касае моделите след 03. 2002 г. при които допълнителният подгрев е реализиран с въздушни нагреватели (калорифер) в кутията на парното. В това трето описание много ясно е показано как управлението на двете релета е свързано към пинове 12 и 40 от конектор "A" на управлението на климатика (M70)
          Това всичкото е прекрасно само дето аз с удоволствие бих те почерпил ако ми покажеш къде се намира пин 40 на конектор А. Защото ако си свалял таблото за управление ще знаеш че отзад има един жълт и един син конектор с по 24 пина. Отделно на това мене ме интересува и къде влизат управляващите сигнали от ЕКУ и датчика на температурата на антифриза
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • При мен всичко е както трябва ама топло нема..
            Релатата си щракат за всички степени 1, 2, 3.
            Бушоните са здрави, в МЕС-а си пише Present, и от там тествам релетата.

            Как се пуска туй чудо има някаква определена настройка на климатроника ли?

            При мен е двузонов ако има някакво значение.

            Comment


            • Първоначално публикувано от agstyles Покажи съобщение
              При мен всичко е както трябва ама топло нема..
              Релатата си щракат за всички степени 1, 2, 3.
              Бушоните са здрави, в МЕС-а си пише Present, и от там тествам релетата.

              Как се пуска туй чудо има някаква определена настройка на климатроника ли?

              При мен е двузонов ако има някакво значение.
              Релетата ако щракат значи до тях стига управляващ сигнал. Така че първо провери дали го има + са в силовата верига. Той идва директно от бушона върху акумулатора.
              Бих помолил колегите които са правили активация на 156 с вътрешен фейслифт да кажат. Имам предвид взели са кола с неактивен подгрев и на края са имали такава с работещ
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                Това всичкото е прекрасно само дето аз с удоволствие бих те почерпил ако ми покажеш къде се намира пин 40 на конектор А. Защото ако си свалял таблото за управление ще знаеш че отзад има един жълт и един син конектор с по 24 пина. Отделно на това мене ме интересува и къде влизат управляващите сигнали от ЕКУ и датчика на температурата на антифриза
                Явно трябва да се търси информация другаде. Тази в Е-learn e крайно непълна. Все пак двете букси на управлението 24 пинови ли са или 26?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Колега AlexanderBB, ако ползваш E-Learn погледни схемата на колорифера за модификацията 1,9 jtd 8V след 2003. Там е единственото място, където са описани управленията на двете релета J36 и J37 захранващи секциите на калорифера. Според тази информация става ясно, че бобините им (изводи 85) са свързани към пинове 10 и 12 на 26 пиновата букса "A" на управлението.
                  Т.е - в схемата има грешка и означения там пин 40 е всъшност пин 10.

                  Ако не ползваш Е-learn, кажи да постна конкретната информация.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • По плюса си има напрежение ама е само докато тествам релето през MES-a, когато свърши симулацията няма никой.
                    Та според мен проблема е че някак си трябва да се пуска това нещо ама нямам си и на представа как ,ръчкам врътките там без късмет..
                    Все пак трябва да има някакво ръчно пускане не може да е само автоматично, нали?

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Колега AlexanderBB, ако ползваш E-Learn погледни схемата на колорифера за модификацията 1,9 jtd 8V след 2003. Там е единственото място, където са описани управленията на двете релета J36 и J37 захранващи секциите на калорифера. Според тази информация става ясно, че бобините им (изводи 85) са свързани към пинове 10 и 12 на 26 пиновата букса "A" на управлението.
                      Т.е - в схемата има грешка и означения там пин 40 е всъшност пин 10.

                      Ако не ползваш Е-learn, кажи да постна конкретната информация.
                      Може и да са 26 пинови. Не съм ги свалял тази година и не помня точно дали са 24 или 26 пинови. Ако имаш някаква схема ще съм благодарен защото тия E-Learn дето ги намирам са все непълни
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • Схемата си е тази:



                        Напълно достатъчна е за физическото свързване на всичко от системата.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от agstyles Покажи съобщение
                          По плюса си има напрежение ама е само докато тествам релето през MES-a, когато свърши симулацията няма никой.
                          Та според мен проблема е че някак си трябва да се пуска това нещо ама нямам си и на представа как ,ръчкам врътките там без късмет..
                          Все пак трябва да има някакво ръчно пускане не може да е само автоматично, нали?
                          Философията му е да става автоматично в зависимост от външна температура, зададена температува в купето, температура на антифриза, обороти на двигателя, напрежение подавано от алтернатора. И ако някой от тия сигнали се губи или не е коректен няма да тръгне
                          Last edited by Alexanderbb; d.m.y г., 20:15.
                          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                          Peugeot 508 RXH 02.2013

                          Comment


                          • С толкова много променливи трудна работа...

                            Накрая да му сложа едно копче вместо управлението и да си го пускам аз механично и да го спирам като позагрее колата...

                            Голяма играчка цялата работа и в крайна сметка пак няма топло .

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от agstyles Покажи съобщение
                              С толкова много променливи трудна работа...

                              Накрая да му сложа едно копче вместо управлението и да си го пускам аз механично и да го спирам като позагрее колата...

                              Голяма играчка цялата работа и в крайна сметка пак няма топло .
                              Системата е енергоемка и ако работата и не зависи от променливи, като обороти на мотора или напрежение на алтернатора, могат да се получат определени главоболия.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Системата е енергоемка и ако работата и не зависи от променливи, като обороти на мотора или напрежение на алтернатора, могат да се получат определени главоболия.
                                И това го има.

                                Моята се оправи явно след заплашване че ще я продам щот бая проблеми има колицата , и реши да тръгне ама очаквах повече.
                                Нагревателите си греят усеща се топлина като пипам пластмасата ама не е кой знае какво. Не ми се навираше за тоци да мера посред нощите, но топло почна да духа след около 5 минутки (вече се бях прибрал) това е от запален за минутка преди да тръгна двигател, пак е добре де, със сигурност по-добре от нищо.

                                Comment

                                Working...
                                X